כל טקסט
הקדמה
בפרויקט עבור כל טקסט, תכננתי את חוויית המשתמש ועיצבתי אתר המציג את פעילות החברה, המתמחה ביצירת תכנים, ספרים ומוצרים דיגיטליים. האתר נועד להראות יכולות תוכן מתקדמות וניסיון רב־שנים, לצד החשיבה החדשנית שהם מפתחים סביב הפלטפורמות הדיגיטליות שלהם.
אתגרים
האתגר המרכזי היה להציג חברה שמגיעה מעולם הדפוס והספרים כמותג עדכני, דיגיטלי וחדשני. נדרשה חשיבה על דרך להציג פרויקטים מבוססי תוכן בצורה ויזואלית מעניינת, כולל הצגת פרויקט, תמונה ומידע קצר כבר בעמוד הבית, מבלי לאבד מהעומק התוכני שמאפיין את החברה.
פתרונות
האתר עוצב סביב שימוש בצבעי הלוגו—צהוב, טורקיז ואפור כהה—ובפונט העברי “הדסה”, שמרפרר לעולם הכתיבה והעריכה. יצרתי מבנה המציג פרויקטים מנקודת מבט תוכנית־ויזואלית, המאפשר להבליט את תחומי הפעילות, סוגי המוצרים והגישה הייחודית של החברה ליצירת טקסט ומוצרי תוכן דיגיטליים.
התוצאה יוצרת תחושה של מקצועיות, חשיבה יצירתית ונוכחות דיגיטלית עכשווית—גם עבור חברה שמגיעה משורשים עמוקים בעולם הדפוס.

