בוטיק סנטרל
הקדמה
בפרויקט עבור רשת הפטיסרי בוטיק סנטרל, הובלתי את תהליך הקמת האתר החדש: משלב ארכיטקטורת המידע, דרך תכנון חוויית המשתמש והעיצוב בשיתוף סטודיו דאדלוס, ועד ניהול הפרויקט מול הפיתוח ועלייה לאוויר. המטרה הייתה ליצור אתר מזמין שמדגיש את תחושת האיכות, הקרבה והמשפחתיות של הרשת.
אתגרים
האתגר המרכזי היה לייצר חוויית גלישה שתשקף את העושר הקולינרי של המותג, תוך הנגשה ברורה של מגוון המוצרים בכל סניף ומתן אפשרות ליצור קשר להזמנות, גם ללא מערכת מכירה אונליין. לצד זאת, נדרשנו להציג רשת מתרחבת עם עשרות סניפים ברחבי הארץ, באופן שמאפשר למשתמש למצוא את הבוטיק הקרוב במהירות, בצורה נוחה ואינטואיטיבית.
פתרונות
תכננו ארכיטקטורת אתר מדויקת המאופיינת בהיררכיה ברורה, המפרידה בין המידע התדמיתי על הרשת לבין קטלוג המוצרים המפורט. בקטלוג המוצרים יצרנו מבנה מידע אינטואיטיבי הכולל תיאור מפורט של כל מוצר, תמחור שקוף ואפשרויות פנייה ישירה, המייעלים את תהליך קבלת ההחלטות של המשתמשים.
שילבנו פונקציונליות מתקדמת של איתור סניפים המבוססת על זיהוי מיקום גיאוגרפי או בחירה ידנית, המחזקת את תפיסת הנגישות של המותג ומקצרת את המסע של הלקוח מהדיגיטל לחוויה הפיזית.
הקונספט העיצובי התמקד ביצירת חוויית משתמש חמה ואסתטית, המשקפת את הסטנדרטים הגבוהים והמוקפדים של המותג. פיתחנו שפה ויזואלית ייחודית השואבת השראה מחנויות הבוטיק עצמן, תוך שימוש מושכל בפלטת צבעים רכה, ויזואלים מעוררי תיאבון וטיפוגרפיה מדויקת.
הקונספט המרכזי שהנחה את תכנון חוויית המשתמש היה יצירת תחושת "הקפה השכונתי האישי", ולכן פיתחנו מודל תצוגה ייחודי המציג כל סניף כישות נפרדת עם הזהות הוויזואלית, האופי הייחודי והקונטקסט השכונתי שלו. גישה זו מעצימה את החיבור הרגשי בין הלקוחות למותג, מעודדת תחושת שייכות לעולם הקולינרי של בוטיק סנטרל ומניעה אותם לחזור ולהתנסות במגוון המוצרים המוצעים.

